Jūtas. Sajūtas. Emocijas

Jūtas. Sajūtas. Emocijas

Šeit top jaunā darbnīcu lapa


Pirkuma saņemšana uzvediba.lv birojā Strēlnieku ielā 9-14, Rīgā ir ierobežota. Lūdzam saskaņot laiku pa tālruni +37129716155


Apraksts par darbnīcām
Lai pieteiktos darbnīcām vai jaunumiem, lūdzam aizpildīt pieteikuma formu, 
✔ atzīmējot  pasākumu, kuru vēlaties apmeklēt: 
   lūdzam aizpildīt pieteikuma formu,    
 atzīmējot 
pasākumu, kuru vēlaties apmeklēt: 
  • Vebināri un darbnīcas notiek Zoom platformā. Pieejas saiti saņemsiet pasākuma norises dienā.
  • Jaunumu ziņas tiek sūtītas e-pasta veidā. Jūs vienmēr būsiet informēti par visiem aktuālajiem pasākumiem.
     










AKTUĀLIE PASĀKUMI

VEBINĀRS 
Vienaudžu spiediens

KAD? 23oktobris
CIKOS? 16:00 -18:30
KUR? Vebinārs notiks tiešsaistē, izmantojot ZOOM platformu. Dienā pirms tiešsaistes vebināra sākuma jūs saņemsiet e-pastu ar vebināra tiešraides adresi un tehnisko informāciju.
APLIECINĀJUMI. Apliecinājumi tiks izsūtīti elektroniski visiem, kas iegādājušies konkrētā datuma vebināru.
CENA? 10 EUR  PIRKT  

Bērnam pasliktinās sekmes? Viņam ir parādījušies draugi, kas negatīvi ietekmē viņa uzvedību un ikdienas ieradumus? Viņš visu laiku bija draudzīgs bērns, bet tagad ir sācis izturēties rupji pret vienaudžiem un pieaugušajiem? Bērns vakarā nevis mācās vai atpūšas, bet domā, ko par viņu teiks, ko atbildēt, kā izturēties?

  • Pozitīvais spiediens un negatīvais vienaudžu spiediens
  • Kāpēc bērns ir gatavs uz visu draudzības dēļ?
  • Kāpēc bērns dara lietas, kuras patiesībā nevēlas darīt?
  • Kāpēc bērns “iepinas” neveselīgās kompānijās
  • Vienaudžu spiediens un vardarbības veidi
  • Kāpēc citi bērni veselīgi turas pretī vienaudžu spiedienam, toties citus tas ietekmē?
  • Kādas prasmes un iemaņas palīdzēs pretoties negatīvam vienaudžu spiedienam?
VEBINĀRS 
Adaptācijas grūtības un neelastīga uzvedība

KAD? 30oktobris
CIKOS? 16:00 -18:30
KUR? Vebinārs notiks tiešsaistē, izmantojot ZOOM platformu. Dienā pirms tiešsaistes vebināra sākuma jūs saņemsiet e-pastu ar vebināra tiešraides adresi un tehnisko informāciju.
APLIECINĀJUMI. Apliecinājumi tiks izsūtīti elektroniski visiem, kas iegādājušies konkrētā datuma vebināru.
CENA? 10 EUR  PIRKT  

To ka bērnam ir noritējusi adaptācija, var pamanīt oktobra beigās. Turklāt adaptācijas grūtības var izpausties ne tikai kā eksplozīva uzvedība, bet arī kā noslēgšanās sevī, līdz ar to pieaugušajiem ir jābūt ļoti vērīgiem. Visgrūtāk jaunās vidēs adaptējas bērni (un arī pieaugušie), kuriem ir neelastīgi domāšanas un uzvedības modeļi, un visgrūtāk ir pieaugušajiem, kuriem tas ir savlaicīgi jāpamana un jāatrod sadarbības formulas, līdz nav sākusies fiziska agresija

  • Kā veidot sarunu ar bērnu, lai saprastu, kas īsti notiek bērna sirsniņā
  • Idejas pedagogiem, kā saprast, vai bērns ir iekļāvies?
  • Neelastīga uzvedība un impulsu kontroles grūtības. Ko darīt?
  • Negatīvi domāšanas modeļi, izteikta melnbaltā domāšana, vai nu es vai neviens,
  • Kāpēc neelastīga uzvedība un domāšana nereti (un visbiežāk) rezultējas fiziskā agresijā?
  • Kāpēc bērnam grūti pamēģināt jaunas lietas, un kā palīdzēt viņam?
  • Ko darīt, ja bērnam grūti pielāgoties pat vismazākajām pārmaiņām?
  • Jautri veidi, kā veidot elastīgāku domāšanas un uzvedības modeli
  • Kā palīdzēt bērnam ar nefleksiblu uzvedību dažādās vidēs

VEBINĀRA IERAKSTS
Bērnu un jauniešu attiecības ar viedierīcēm

CENA? 10 EUR  PIRKT  

Tehnoloģijas bērniem un jauniešiem sniedz bezgalīgas iespējas izglītoties, attīstīt dažādas prasmes, bet tās ir arī bīstamas, jo  nenobriedušu prātu ir viegli ietekmēt gan domāšanas, gan uzvedības līmenī. Jāmācās ir arī pieaugušajiem, turklāt ātri, jo no tā var būt atkarīga ne tikai bērna mentālā veselība, bet tas var ietekmēt arī drošību.

  • Atkarības mehānismi un pazīmes. Kad daudz jau ir par daudz?
  • Pavisam praktiski padomi, kā mācīt bērnam par kiberdrošību
  • Dzīve sociālajos tīklos – kas īsti tur notiek? Kādi ir brīdinājuma signāli bērna drošībai, kā izrunāt ar viņu par to?
  • Kā veidot veselīgu dienas režīmu, kā veidot noteikumus skolā un mājās par ierīču lietošanu?
  • Bērns ienīst visu pasauli, kad viņam noņem ierīces? Kas īsti notiek un ko ar to darīt
  • Lieliskas lietas, ko darīt ekrānos
  • Lieliskas lietas, ko darīt ārpus tiem
VEBINĀRA IERAKSTS
Vardarbības signāli izglītības iestādē. Kā atpazīt, ko darīt?

CENA? 10 EUR  PIRKT  

Es tikai pajokoju! Es netīšām uzgrūdos! Tā lapa netīšām saķēpājās! Kāpēc tu visu ņem personīgi? Es ar tevi nedraudzēšos!
Vardarbība gandrīz nekad nesākas pēkšņi, ir daudz mazi signāli, kuri liecina, ka klimats kolektīvā kļūst toksisks.
Parasti viss sākas ar robežu mērīšanu, lai pārbaudītu, cik tālu attiecībās ar konkrēto cilvēku var iet. Un cik tālu kolektīvs ļaus iet, jo aculieciniekiem arī vardarbība var būt izdevīga. Jebkurā gadījumā, vardarbība nekad nav divu cilvēku darīšana. Tā ietekmē visus.

Vebinārā aplūkosim šādas tēmas
  • vardarbības cikls kolektīvā - kā vardarbība sākas, eskalējas, noslēdzas un sākas no jauna
  • pirmie vardarbības signāli.
  • trauksme un vardarbība.
  • robežu pārbaudīšana un kā mācīt bērnam sargāt robežas?
  • kā pamanīt vardarbību un aiziet no situācijām pirms eskalācijas?
  • kuri cilvēki visbiežāk kļūst par upuriem un ko darīt, ja mans bērns ir riska grupā?
  • visi ir bezspēcīgi, bet bērns cieš, kā apbruņot bērnu
  • Kāpēc "sit pretī" ir mīts un ko darīt, ja bērnam dara pāri?
  • Pāridarījuma brīdī bērns būs paralizēts, jeb kāpēc mācīt "man sāp" nestrādā?
  • pieaugušie un idejas darbam ar vardarbību

JUMS VARĒTU INTERESĒT

Vienaudžu spiediens

Bērnam pasliktinās sekmes? Viņam ir parādījušies draugi, kas negatīvi ietekmē viņa uzvedību un ikdienas ieradumus? Viņš visu laiku bija draudzīgs bērns, bet tagad ir sācis izturēties rupji pret vienaudžiem un pieaugušajiem? Bērns vakarā nevis mācās vai atpūšas, bet domā, ko par viņu teiks, ko atbildēt, kā izturēties?

  • Pozitīvais spiediens un negatīvais vienaudžu spiediens
  • Kāpēc bērns ir gatavs uz visu draudzības dēļ?
  • Kāpēc bērns dara lietas, kuras patiesībā nevēlas darīt?
  • Kāpēc bērns “iepinas” neveselīgās kompānijās
  • Vienaudžu spiediens un vardarbības veidi
  • Kāpēc citi bērni veselīgi turas pretī vienaudžu spiedienam, toties citus tas ietekmē?
  • Kādas prasmes un iemaņas palīdzēs pretoties negatīvam vienaudžu spiedienam?

Adaptācijas grūtības un neelastīga uzvedība

To ka bērnam ir noritējusi adaptācija, var pamanīt oktobra beigās. Turklāt adaptācijas grūtības var izpausties ne tikai kā eksplozīva uzvedība, bet arī kā noslēgšanās sevī, līdz ar to pieaugušajiem ir jābūt ļoti vērīgiem. Visgrūtāk jaunās vidēs adaptējas bērni (un arī pieaugušie), kuriem ir neelastīgi domāšanas un uzvedības modeļi, un visgrūtāk ir pieaugušajiem, kuriem tas ir savlaicīgi jāpamana un jāatrod sadarbības formulas, līdz nav sākusies fiziska agresija

  • Kā veidot sarunu ar bērnu, lai saprastu, kas īsti notiek bērna sirsniņā
  • Idejas pedagogiem, kā saprast, vai bērns ir iekļāvies?
  • Neelastīga uzvedība un impulsu kontroles grūtības. Ko darīt?
  • Negatīvi domāšanas modeļi, izteikta melnbaltā domāšana, vai nu es vai neviens,
  • Kāpēc neelastīga uzvedība un domāšana nereti (un visbiežāk) rezultējas fiziskā agresijā?
  • Kāpēc bērnam grūti pamēģināt jaunas lietas, un kā palīdzēt viņam?
  • Ko darīt, ja bērnam grūti pielāgoties pat vismazākajām pārmaiņām?
  • Jautri veidi, kā veidot elastīgāku domāšanas un uzvedības modeli
  • Kā palīdzēt bērnam ar nefleksiblu uzvedību dažādās vidēs

Bērnu un jauniešu attiecības ar viedierīcēm

Tehnoloģijas bērniem un jauniešiem sniedz bezgalīgas iespējas izglītoties, attīstīt dažādas prasmes, bet tās ir arī bīstamas, jo  nenobriedušu prātu ir viegli ietekmēt gan domāšanas, gan uzvedības līmenī. Jāmācās ir arī pieaugušajiem, turklāt ātri, jo no tā var būt atkarīga ne tikai bērna mentālā veselība, bet tas var ietekmēt arī drošību.

  • Atkarības mehānismi un pazīmes. Kad daudz jau ir par daudz?
  • Pavisam praktiski padomi, kā mācīt bērnam par kiberdrošību
  • Dzīve sociālajos tīklos – kas īsti tur notiek? Kādi ir brīdinājuma signāli bērna drošībai, kā izrunāt ar viņu par to?
  • Kā veidot veselīgu dienas režīmu, kā veidot noteikumus skolā un mājās par ierīču lietošanu?
  • Bērns ienīst visu pasauli, kad viņam noņem ierīces? Kas īsti notiek un ko ar to darīt
  • Lieliskas lietas, ko darīt ekrānos
  • Lieliskas lietas, ko darīt ārpus tiem

Vardarbības signāli izglītības iestādē. Kā atpazīt, ko darīt?

Es tikai pajokoju! Es netīšām uzgrūdos! Tā lapa netīšām saķēpājās! Kāpēc tu visu ņem personīgi? Es ar tevi nedraudzēšos!
Vardarbība gandrīz nekad nesākas pēkšņi, ir daudz mazi signāli, kuri liecina, ka klimats kolektīvā kļūst toksisks.
Parasti viss sākas ar robežu mērīšanu, lai pārbaudītu, cik tālu attiecībās ar konkrēto cilvēku var iet. Un cik tālu kolektīvs ļaus iet, jo aculieciniekiem arī vardarbība var būt izdevīga. Jebkurā gadījumā, vardarbība nekad nav divu cilvēku darīšana. Tā ietekmē visus.

Vebinārā aplūkosim šādas tēmas
  • vardarbības cikls kolektīvā - kā vardarbība sākas, eskalējas, noslēdzas un sākas no jauna
  • pirmie vardarbības signāli.
  • trauksme un vardarbība.
  • robežu pārbaudīšana un kā mācīt bērnam sargāt robežas?
  • kā pamanīt vardarbību un aiziet no situācijām pirms eskalācijas?
  • kuri cilvēki visbiežāk kļūst par upuriem un ko darīt, ja mans bērns ir riska grupā?
  • visi ir bezspēcīgi, bet bērns cieš, kā apbruņot bērnu
  • Kāpēc "sit pretī" ir mīts un ko darīt, ja bērnam dara pāri?
  • Pāridarījuma brīdī bērns būs paralizēts, jeb kāpēc mācīt "man sāp" nestrādā?
  • pieaugušie un idejas darbam ar vardarbību

Iegādāties  

Šeit Tu vari ievadīt gan tekstu, gan ievietot attēlus un tabulas, ja ir tāda nepieciešamība. Šeit Tu vari ievadīt savu tekstu un tas tiks parādīts lapas labajā pusē. Līdzīgs teksta ievades laukums ir arī lapas kreisajā pusē.

Tehnoloģijas bērniem un jauniešiem sniedz bezgalīgas iespējas izglītoties, attīstīt dažādas prasmes, bet tās ir arī bīstamas, jo  nenobriedušu prātu ir viegli ietekmēt gan domāšanas, gan uzvedības līmenī.

Iegādāties 

Bērnam pasliktinās sekmes? Viņam ir parādījušies draugi, kas negatīvi ietekmē viņa uzvedību un ikdienas ieradumus? Viņš visu laiku bija draudzīgs bērns, bet tagad ir sācis izturēties rupji pret vienaudžiem un pieaugušajiem? Bērns vakarā nevis mācās vai atpūšas, bet domā, ko par viņu teiks, ko atbildēt, kā izturēties?
  •     Pozitīvais spiediens un negatīvais vienaudžu spiediens
  •     Kāpēc bērns ir gatavs uz visu draudzības dēļ?
  •     Kāpēc bērns dara lietas, kuras patiesībā nevēlas darīt?
  •     Kāpēc bērns “iepinas” neveselīgās kompānijās
  •     Vienaudžu spiediens un vardarbības veidi
  •     Kāpēc citi bērni veselīgi turas pretī vienaudžu spiedienam, toties citus tas ietekmē?
  •     Kādas prasmes un iemaņas palīdzēs pretoties negatīvam vienaudžu spiedienam?

Iegādāties  

Šeit Tu vari ievadīt gan tekstu, gan ievietot attēlus un tabulas, ja ir tāda nepieciešamība. Šeit Tu vari ievadīt savu tekstu un tas tiks parādīts lapas labajā pusē. Līdzīgs teksta ievades laukums ir arī lapas kreisajā pusē.

Iegādāties  

Šeit Tu vari ievadīt gan tekstu, gan ievietot attēlus un tabulas, ja ir tāda nepieciešamība. Šeit Tu vari ievadīt savu tekstu un tas tiks parādīts lapas labajā pusē. Līdzīgs teksta ievades laukums ir arī lapas kreisajā pusē

VEBINĀRS 

Diagnoze uzvedībai? Tas nav tik vienkārši!

  • Kāpēc ar diagnozēm ir par maz, lai izskaidrotu uzvedības problēmas skolā?
  • Kādi ir uzvedības izaicinājumu mehānismi, kas tos "iedarbina"?
  • Kāpēc vienā skolā izdodas veiksmīgi atrisināt pat ļoti sarežģītu bērnu ar uzvedības problēmām, bet citas skolas nonāk pie tā, ka vardarbīgi ir ne tikai bērni, bet pat pieaugušie nespēj savaldīties?
  • Ko mēs varam darīt pašlaik kā vecāki, kā pedagogi, kā domājoši pieaugušie, kad nevaram atļauties gaidīt, kad mainīsies sistēma?
  • Kādi ir labās prakses piemēri sarežģītas uzvedības risināšanā izglītības iestādēs? (Tādi ir!)

Lai runātu par šiem un citiem jautājumiem, Uzvediba.lv aicinās uz sarunu bērnu psihiatru Ņikitu Bezborodovu




Tā kā daudzi no jums netiek uz jautājumu un atbilžu sesijām vebināros un tie kļūs aizvien garāki, mums ir ideja laiku pa laikam organizēt dziedinošas nakts sarunas ar lielo tējas krūzi, piemēram, plkst. 22:00, kad bērni nolikti gulēt, darbi padarīti.

Pirmā tēma – vēlreiz noskatīsimies ekstremālākās vietas “Aizliegtajā paņēmienā” un izrunāsim piemērotākās stratēģijas, analizējot, kāpēc bērni tā varēja rīkoties un kāpēc pedagogs izvēlējās tādu risinājuma stratēģiju. Bez nosodījuma, empātiski, meklējot praktiskas idejas.

Un protams – vienkārši aprunāsimies par dzīvi, uzdosim viens otram jautājumus, meklēsim risinājumus jūsu ikdienai.

VEBINĀRS (bezmaksas)
Nakts sarunas #2 
Sarežģīti pieaugušie un pedagogs

Nakts sarunās aptuveni reizi mēnesī mēs turpināsim runāt par tēmām, kas neļauj naktī gulēt. Runāsim par sarežģītu vecāku attiecībām ar pedagogiem. Runājot tieši – par vardarbību pret pedagogiem.

VEBINĀRU IERAKSTI

Viena vebināra cena – 10 eiro. Iegādājoties kopā jeb kurus 3 vebināru ierakstus, izmantojiet atlaides kodu VEBINARS5 un saņemiet 5 eiro atlaidi.
HARMONISKAI IKDIENAI

Attiecības ar tehnoloģijām, attiecības ar vienaudžiem un spēja pielāgoties mainīgajai ikdienai uzlabos bērnu un jauniešu dzīves kvalitāti. Kā izkāpt no ekrāniem un veidot veselīgas attiecības ikdienā? Kā atbalstīt bērnu, lai viņš spētu būt pats, veidotu veselīgas attiecības ar vienaudžiem? Kā atrast sadarbības formulas ar bērniem ar atšķirīgu uzvedību? Šie tik svarīgie jautājumi, risinājumi, idejas un atbildes jaunajā vebināru ciklā oktobrī. 

UZVEDĪBAS IZAICINĀJUMI

Sodi, robežas, disciplinēšana ir tēma, kur tiek lauzti daudzi šķēpi, un jaunajiem vecākiem ir viegli zaudēt orientierus. Tāpat šī tēma aizvien biežāk atbruņo pedagogus un padara bezspēcīgus gan klases priekšā, gan individuālās sarunās ar bērniem un jauniešiem. 

MĀCĪBU GADA SĀKUMAM

Lai mācību gads būtu veiksmīgs, veselīgs visās dimensijās, ir būtiska vide, kurā atradīsies bērns, viņa motivācija mācīties un sadarboties, kā arī spēja veidot veselīgas un pozitīvas attiecības gan ar vienaudžiem, gan pieaugušajiem. 

PRASMES IZAUGSMEI


CEĻŠ UZ SKOLU