Kā radīt vidi klasē, kurā katrs bērns jūtas nozīmīgs?
Kas notiek ar mācīšanos un savstarpējām attiecībām klasē, ja bērns nejūtas piederīgs?
Pat ja skolotājs dara visu, lai mācības noritētu veiksmīgi, bez piederības sajūtas zūd īstā līdzdalība, sadarbība un prieks par kopā būšanu.
Par to runāsim vebinārā “Kad klase nav vienota: pedagoga soļi piederības stiprināšanai”.
Kopā meklēsim risinājumus, kā soli pa solim stiprināt piederības sajūtu, kā izmantot universālā mācību dizaina pieeju, lai dažādotu mācīšanās iespējas, kā sniegt elastīgu atbalstu, kas palīdz skolēniem piedzīvot panākumus, kā radīt aktivitātes, kas saliedē un iedvesmo klasi, un kā veidot sadarbības kultūru, kurā bērni jūtas pieņemti un iesaistīti.
Vebināru vadīs: Iluta Vilnīte, Mag.psych., profesionālais maģistra grāds skolvadībā, praktizējošs psihologs.