Māksla kā mācīšanas instruments
Uzvediba.lv konkurss pedagogiem
Uzvediba.lv konkurss pedagogiem
Pēdējie divi gadi gan skolēniem, gan pedagogiem bijuši stresa un trauksmes pilni. Mums visiem nepieciešams kāds brīdis atelpai, kāds cerības stars, lai varētu turpināt savu darbu.
Krīzes situācijās nereti nonākam pie radošiem risinājumiem. Kā padarīt mācību procesu saistošāku, dažādāku? Kā palīdzēt sev un skolēniem neizdegt ikdienas rutīnā?
Uzvediba.lv komanda vasarā piedalījās starptautiskā projektā, kura ietvaros pedagogi dalījās pieredzē par mākslas paņēmienu izmantošanu citu skolas mācību priekšmetu mācīšanā – mēs vērojām, kā bērni mācījās mērīt attālumu, uz zemes uzvelkot garas līnijas, kā skolēni apguva planētu novietojumu, tās veidojot no plastilīna.
Mēs zinām, ka pedagogi ir radoši un izdomas bagāti – ja vien rodas iespēja savas idejas realizēt. Tāpēc vēlamies aicināt Jūs dalīties pieredzē ar to, kā Jūs izmantojat mākslas paņēmienus un materiālus, lai mācītu citos priekšmetos nepieciešamās prasmes!
Vēlamies dot iespēju laimēt jebkuru no uzvediba.lv galda spēlēm ikvienam dalībniekam, kurš izpildīs konkursa prasības – izplānos, vadīs un aprakstīs mācību stundu, kurā māksla izmantota kā instruments, lai mācītu citas ar mākslu nesaistītas prasmes.
Šoreiz mēs vēlamies uzzināt nevis par mākslas prasmju attīstīšanu (zīmēt, gleznot, mācīt kompozīciju u.c.), bet gan kā jūs izmantojat mākslu, lai mācītu lasīt, skaitīt, iepazīt dabu, uzzināt par kosmosa uzbūvi un citām ar mākslu nesaistītām tēmām.
1.
Pedagoga vārds, uzvārds
2.
Mācību iestāde, klase
3.
Nodarbības mērķis
4.
Prasmes, kuras tika attīstītas nodarbībā
5.
Nepieciešamie materiāli
6.
Nodarbības apraksts (līdz 500 vārdiem)
7.
Rezultāts
8.
2-5 foto no nodarbības (nav obligāti jāiekļauj bērni)
Pirkumu grozs ir tukšs.