Lai pieteiktos darbnīcām vai jaunumiem, lūdzam aizpildīt pieteikuma formu:









AKTUĀLIE PASĀKUMI

3 VEBINĀRU CIKLS "Harmoniskai ikdienai"

Jaunais vebināru cikls ir izveidots, apkopojot jūsu biežāk uzdotos jautājumus, kā arī situācijas, kuras risinām praktiski ikdienā. Bērni un jaunieši ierīcēs bija un būs, un mūsu mērķis ir sniegt idejas, kā veidot laiku ierīcēs maksimāli drošu un konstruktīvu. Un kā ekrāna laiku samazināt 😊. Bērni vēlēsies draudzēties, un mūsu uzdevums ir iedot idejas, kā veidot kvalitatīvas draudzības, kā noturēt draugus arī pēc nozīmīgākiem strīdiem. Kā noslēdzošā darbnīca būs par to, ko darīt ar neelastīgu uzvedību, jo, ja bērnam ir grūtības pielāgoties pārmaiņām, nevienkārša dzīve būs arī pieaugušajiem.
Viena vebināra cena – 10.00 eiro, trīs vebināri – 25.00 eiro.

VEBINĀRS 
Adaptācijas grūtības un neelastīga uzvedība

KAD? 30oktobris
CIKOS? 16:00 -18:30
KUR? Vebinārs notiks tiešsaistē, izmantojot ZOOM platformu. Dienā pirms tiešsaistes vebināra sākuma jūs saņemsiet e-pastu ar vebināra tiešraides adresi un tehnisko informāciju.
APLIECINĀJUMI. Apliecinājumi tiks izsūtīti elektroniski visiem, kas iegādājušies konkrētā datuma vebināru.
CENA? 10 EUR  Pirkt

To ka bērnam ir noritējusi adaptācija, var pamanīt oktobra beigās. Turklāt adaptācijas grūtības var izpausties ne tikai kā eksplozīva uzvedība, bet arī kā noslēgšanās sevī, līdz ar to pieaugušajiem ir jābūt ļoti vērīgiem. Visgrūtāk jaunās vidēs adaptējas bērni (un arī pieaugušie), kuriem ir neelastīgi domāšanas un uzvedības modeļi, un visgrūtāk ir pieaugušajiem, kuriem tas ir savlaicīgi jāpamana un jāatrod sadarbības formulas, līdz nav sākusies fiziska agresija

  • Kā veidot sarunu ar bērnu, lai saprastu, kas īsti notiek bērna sirsniņā
  • Idejas pedagogiem, kā saprast, vai bērns ir iekļāvies?
  • Neelastīga uzvedība un impulsu kontroles grūtības. Ko darīt?
  • Negatīvi domāšanas modeļi, izteikta melnbaltā domāšana, vai nu es vai neviens,
  • Kāpēc neelastīga uzvedība un domāšana nereti (un visbiežāk) rezultējas fiziskā agresijā?
  • Kāpēc bērnam grūti pamēģināt jaunas lietas, un kā palīdzēt viņam?
  • Ko darīt, ja bērnam grūti pielāgoties pat vismazākajām pārmaiņām?
  • Jautri veidi, kā veidot elastīgāku domāšanas un uzvedības modeli
  • Kā palīdzēt bērnam ar nefleksiblu uzvedību dažādās vidēs
VEBINĀRA IERAKSTS
Vienaudžu spiediens

CENA? 10 EUR  Pirkt

Bērnam pasliktinās sekmes? Viņam ir parādījušies draugi, kas negatīvi ietekmē viņa uzvedību un ikdienas ieradumus? Viņš visu laiku bija draudzīgs bērns, bet tagad ir sācis izturēties rupji pret vienaudžiem un pieaugušajiem? Bērns vakarā nevis mācās vai atpūšas, bet domā, ko par viņu teiks, ko atbildēt, kā izturēties?

  • Pozitīvais spiediens un negatīvais vienaudžu spiediens
  • Kāpēc bērns ir gatavs uz visu draudzības dēļ?
  • Kāpēc bērns dara lietas, kuras patiesībā nevēlas darīt?
  • Kāpēc bērns “iepinas” neveselīgās kompānijās
  • Vienaudžu spiediens un vardarbības veidi
  • Kāpēc citi bērni veselīgi turas pretī vienaudžu spiedienam, toties citus tas ietekmē?
  • Kādas prasmes un iemaņas palīdzēs pretoties negatīvam vienaudžu spiedienam?
VEBINĀRA IERAKSTS
Bērnu un jauniešu attiecības ar viedierīcēm

CENA? 10 EUR  Pirkt

Tehnoloģijas bērniem un jauniešiem sniedz bezgalīgas iespējas izglītoties, attīstīt dažādas prasmes, bet tās ir arī bīstamas, jo  nenobriedušu prātu ir viegli ietekmēt gan domāšanas, gan uzvedības līmenī. Jāmācās ir arī pieaugušajiem, turklāt ātri, jo no tā var būt atkarīga ne tikai bērna mentālā veselība, bet tas var ietekmēt arī drošību.

  • Atkarības mehānismi un pazīmes. Kad daudz jau ir par daudz?
  • Pavisam praktiski padomi, kā mācīt bērnam par kiberdrošību
  • Dzīve sociālajos tīklos – kas īsti tur notiek? Kādi ir brīdinājuma signāli bērna drošībai, kā izrunāt ar viņu par to?
  • Kā veidot veselīgu dienas režīmu, kā veidot noteikumus skolā un mājās par ierīču lietošanu?
  • Bērns ienīst visu pasauli, kad viņam noņem ierīces? Kas īsti notiek un ko ar to darīt
  • Lieliskas lietas, ko darīt ekrānos
  • Lieliskas lietas, ko darīt ārpus tiem
VEBINĀRA IERAKSTS
Vardarbības signāli izglītības iestādē. Kā atpazīt, ko darīt?

CENA? 10 EUR  Pirkt

Es tikai pajokoju! Es netīšām uzgrūdos! Tā lapa netīšām saķēpājās! Kāpēc tu visu ņem personīgi? Es ar tevi nedraudzēšos!
Vardarbība gandrīz nekad nesākas pēkšņi, ir daudz mazi signāli, kuri liecina, ka klimats kolektīvā kļūst toksisks.
Parasti viss sākas ar robežu mērīšanu, lai pārbaudītu, cik tālu attiecībās ar konkrēto cilvēku var iet. Un cik tālu kolektīvs ļaus iet, jo aculieciniekiem arī vardarbība var būt izdevīga. Jebkurā gadījumā, vardarbība nekad nav divu cilvēku darīšana. Tā ietekmē visus.

Vebinārā aplūkosim šādas tēmas
  • vardarbības cikls kolektīvā - kā vardarbība sākas, eskalējas, noslēdzas un sākas no jauna
  • pirmie vardarbības signāli.
  • trauksme un vardarbība.
  • robežu pārbaudīšana un kā mācīt bērnam sargāt robežas?
  • kā pamanīt vardarbību un aiziet no situācijām pirms eskalācijas?
  • kuri cilvēki visbiežāk kļūst par upuriem un ko darīt, ja mans bērns ir riska grupā?
  • visi ir bezspēcīgi, bet bērns cieš, kā apbruņot bērnu
  • Kāpēc "sit pretī" ir mīts un ko darīt, ja bērnam dara pāri?
  • Pāridarījuma brīdī bērns būs paralizēts, jeb kāpēc mācīt "man sāp" nestrādā?
  • pieaugušie un idejas darbam ar vardarbību
VEBINĀRA IERAKSTS
Kā veicināt bērna patstāvību?

CENA? 10 EUR  Pirkt

Spēja patstāvīgi organizēt savu dzīvi - tas ir vajadzīgs ne tikai vecāku ērtībai, bet arī bērna mentālajai veselībai, un šī prasme ietekmēs visu bērna dzīvi - kā viņš izvēlēsies draugus, cik veselīgus vai neveselīgus lēmumus viņš pieņems, cik kritiski spēs domāt utt.

  • Kā bērna (un reizēm arī mūsu) trauksme traucē bērnam būt patstāvīgam
  • patstāvība un veselīga pašapziņa. Kā mēs varam veicināt abus divus?
  • kā palīdzēt bērnam pieņemt lēmumus mainīgajā un straujajā pasaulē?
  • kā laika izjūta var palīdzēt veicināt patstāvību un kādas aktivitātes noderēs šīs prasmes attīstīšanai?
  • kā mēs kā pieaugušie tieši un netieši mazinām bērna spēju patstāvīgi organizēt savu dzīvi?
  • patstāvība un naudas lietas
  • kā motivēt bērnu palīdzēt mājas darbos; kā sarunāties par pienākumiem mājās un kā tas ir saistīts ar bērna patstāvību?
VEBINĀRA IERAKSTS
Sodīt vai nesodīt? Uzvedības problēmas un citi izaicinājumi

CENA? 10 EUR  Pirkt

Sodi, robežas, disciplinēšana ir tēma, kur tiek lauzti daudzi šķēpi, un jaunajiem vecākiem ir viegli zaudēt orientierus. Vebinārā apskatīsim jautājumus par pirmsskolas un skolas vecuma bērnu uzvedības izaicinājumiem un koneskvencēm.
Vebinārā ar praktisku piemēru palīdzību apskatīsim tādas tēmas kā:
  • vai bērns īsti saprot, ko drīkst un ko ne, kas ir bīstami, kas - droši? Kā mēs komunicējam noteikumus, kā bērni tos saprot?
  • ko īsti bērns signalizē ar nepieņemamu uzvedību? Kā izprast viņa uzvedību?
  • ko darīt, ja uzvedības problēmas atkārtojas atkal un atkal?
  • kas ir robežas, kāpēc tās ir vajadzīgas, kādas tās ir vajadzīgas?
  • "es ar viņu visu laiku runāju, bet tas nepalīdz" - kā cieņpilni runāt ar bērnu, lai viņš saprot?
  • "kaitinoša uzvedība versus bīstama uzvedība" kā īsti disciplinēt bērnu un kad?
  • un tomēr, ja izskatās, ka bērns speciāli uzvedas kaitnieciski... opozicionāla uzvedība un citi ļoti sarežģīti uzvedības modeļi, kas arī ir sastopami
  • konsekvencēm tomēr ir jābūt - kā dot signālus bērnam, ka viņa uzvedība nav pieņemama?
  • sods un izglītības iestāde - kas ir kopīgs un kas atšķirīgs ģimenē? Kā palīdzēt pedagogiem, kuri jūtas bezspēcīgi
VEBINĀRA IERAKSTS
Uzvedības problēmu cēloņsakarību meklējumos. Sensorā uzvedība

CENA? 10 EUR Pirkt

Vai zinājāt, ka izmainīts sensorais jutīgums ir viens no galvenajiem uzvedības problēmu iemesliem? Un daudzas problēmas var atrisināt, nevis mēģinot mainīt bērnu, bet veicot pavisam nelielus pielāgojumus vidē. Pastāstīsim, kā saprast bērna uzvedības izaicinājumus un kā palīdzēt bērniem, kuriem ir grūti nosēdēt visu nodarbību pie galda. Kā palīdzēt bērniem, kuriem traucē pat nelielas skaņas vai taisni otrādāk – kā palīdzēt, ja bērns runā ļoti skaļi vai taisa lielus trokšņus. Kā palīdzēt bērniem, kuri ir ļoti rūpīgi un uzdevumus pilda daudz lēnāk par citiem un kā palīdzēt bērniem, kuri tik strauji, ka tos ir grūti strukturēt darbam utt. Būs daudz praktiski padomi dažādiem bērniem un dažādām situācijām.

Programma tiek īstenota sadarbībā ar mācību centru Atbalsts. Programmas numurs: RIMC-20-148.

VEBINĀRA IERAKSTS
Konfliktu risināšanas prasmes 

CENA? 10 EUR  Pirkt

Dzīvē nav iespējams iztikt bez konfliktiem, jo reizēm konflikts ir vienīgais veids, kā nospraust veselīgas robežas, aizstāvēt savas intereses, pasargāt sevi un citus. Cilvēki, kuri spēj veiksmīgi atrisināt konfliktus, daudz mazāk cieš no vardarbības un paši iesaistās vardarbībā. 
Un konfliktēt mēs mācāmies jau no bērnības. Kā to mācīt maziem bērniem, lielākiem bērniem, kā mācīties pašiem?

Programma tiek īstenota sadarbībā ar mācību centru Atbalsts. Programmas numurs: RIMC-20-136.

VEBINĀRA IERAKSTS 
Kā motivēt nemotivējamus bērnus?

CENA? 10 EUR  Pirkt

Motivācijas jautājumi ar katru gadu paliek aizvien sarežģītāki, jo ir bērni, kuri neko negrib, ir bērni, kuri vēlas visu, ir bērni, kuri atsakās darīt jebko, ja viņš jūt kaut mazāko spiedienu. tas viss padara trauksmainus gan pieaugušos, gan pašus bērnus.

  • Kā motivēt bērnu laikos, kad ir tik viegli pakļauties apkārtējiem impulsiem un kairinājumiem, un kad izvēļu ir tik daudz?
  • kādas vispār ir motivēšanas iespējas, un kā piemeklēt piemērotāko savam bērnam?
  • kā motivēt bērnu organizēt savu laiku un savus darbiņus jau no mazotnes?
  • bērns neko negrib, nezina, ko grib - kad visa jau ir par daudz...
  • murgs ar nosaukumu "mājasdarbi"
  • kur paliek pašmotivācija?
  • ko darīt, ja gribas sodīt bērnu? Kādas konsekvences varētu palīdzēt un kādas - demotivē un pasliktina attiecības pavisam?

Programma tiek īstenota sadarbībā ar mācību centru Atbalsts. Programmas numurs: RIMC-20-138.

VEBINĀRA IERAKSTS
Kā palīdzēt bērnam veidot pozitīvu pašapziņu? 
CENA? 10 EUR  Pirkt

Ticība sev, pozitīvs paštēls – tā ir būtiski, lai bērns nepadotos pirmo (reizēm pat iedomāto) grūtību priekšā. Pašapziņa lielā mērā nosaka, vai mēs cīnīsimies par saviem sapņiem, realizēsim savus talantus, motivēsim sevi kvalitatīvākai dzīvei.
  • Šajā vebinārā apskatīsim sīkāk, kā veidojas pašapziņa un, protams, vienkāršas, bet apbrīnojami iedarbīgas ikdienas aktivitātes, kas palīdzēs to stiprināt. Visos vecumos
  • Spēles un rotaļas elastīgu domāšanas modeļu veidošanai;
  • Trauksmainas domas. Iekšējie dialogi, kurus risinām ar sevi - kā tie palīdz vai traucē?
  • Perfekcionisma labirintos. Kā trenēt sevi nebaidīties no kļūdām?
  • Pozitīva modelēšana. Kā mēs kā pieaugušie ar savu uzvedību varam palīdzēt bērna pašapziņai?
  • Vienkāršas, bet apbrīnojami iedarbīgas ikdienas aktivitātes, kas palīdzēs visa vecuma bērniem stiprināt pašapziņu.
VEBINĀRA IERAKSTS
Kā tikt galā ar trauksmi? 
CENA? 10 EUR  Pirkt

Trauksmainiem bērniem ir tendence uz pasauli skatīties caur briesmu prizmu. Mazās devās trauksme ir veselīga, bet ir bērni, kuriem visa dzīve sastāv no monstriem zem gultas, baktērijām, iespējamas tuvinieku saslimšanas vai nāves, bailēm no neveiksmes un izsmiekla. Pat bailēm no baidīšanās.
Vebinārā būs idejas, kā labāk saprast trauksmainu bērnu, trauksmes mehānimsus, kā arī praktiski soļi lielas trauksmes mazināšanai ikdienā. Spēles un rotaļas trauksmei, nomierināšanās stratēģijas. Protams, pirmsskolas un skolas kontekstā īpaši pavērosim šķiršanās trauksmi.
Vebinārā aplūkosim tādas tēmas kā:
  • Šķiršanās trauksme, bailes no tumsas un mošķiem zem gultas un citas biežākās trauksmju grupas;
  • Trauksme un bailes kā superspēja. Kā palīdzēt bērnam ieraudzīt pozitīvo savos domāšanas un uzvedības modeļos?
  • Mazi soļi lielas trauksmes mazināšanai ikdienā. Protams, arī spēles un rotaļas trauksmei;
  • Kā palīdzēt trauksmainiem bērniem priecāties un baudīt dzīvi?
  • kā palīdzēt pietuvoties bailēm, jeb kāpēc izvairīšanās no trauksmes to palielina?
  • Kā mācīt (un kopīgi mācīties) relaksācijas stratēģijas;
VEBINĀRA IERAKSTS
Draudzēšanās prasmes
CENA? 10 EUR  Pirkt

Bērnudārzs vai skola ir daudz sarežģītāka vieta nekā izskatās, jo bērni ir kopā ar cilvēkiem, ar kuriem viņiem nesaskan raksturi, bērniem, kuri, iespējams, ir skaļi un kaitinoši. Viņi parasti nenogurst tik daudz no mācībām, cik no sociālās mijiedarbības. No draudzības līdz publiskai vardarbībai var arī būt ļoti, ļoti tuvu. Daudz tuvāk nekā mēs – pieaugušie nojaušam. "Es ar tevi nedraudzēšos!". Kāpēc visas šīs draudzēšanās un nedraudzēšanās nav tik vienkāršas kā izskatās? Kāpēc ir bērni, kuri ir gatavi pazemoties un draudzību pat pirkt? Kā palīdzēt bērnam, kuru izstumj, ar kuru neviens nevēlas draudzēties? Kādas tieši prasmes nepieciešamas kvalitatīvai draudzībai un kā tās iegūt un stiprināt?
  • "Es ar tevi nedraudzēšos!". Kāpēc tas ir nav tik vienkārši kā izskatās? No draudzības līdz vardarbībai var arī būt tuvu;
  • Veselīgas formulas attiecību veidošanai. Ko un kā mācīt bērniem?
  • Kā mācīt bērnus pievienoties spēlēm?
  • Kā mācīt bērnus zaudēt, piekāpties, samazināt impulsivitāti?
  • Konfliktu risināšanas prasmes kā draudzības stūrakmens;
  • Kāpēc mans bērns izvēlas sliktas kompānijas? Jā, kāpēc? - uzvedības modeļi;
  • Kā draudzēties arī ar pavisam kaitinošiem bērniem? Vai vismaz kā iemācīties viņus ignorēt?
  • Kad un kā pieaugušajiem iejaukties draudzības drāmu risināšanā?
VEBINĀRA IERAKSTS
Skolas sākums bērniem ar sarežģītu uzvedību

CENA? 10 EUR  Pirkt

Šī tēma būs aktuāla ne tikai tiem, kuri uzsāks skolas gaitas, bet arī tiem, kuriem sarežģīts ir katrs gads. Izskatīsim stratēģijas, kā gatavot bērnu skolai (it īpaši, ka viņam nepavisam uz turieni negribas), kā gatavoties skolai, kādas ir biežākās grūtību grupas un kā tās soli pa solim risināt
  • Paredzamās grūtību grupas skolā. Kā paredzēt, pamanīt, palīdzēt?
  • Kā palīdzēt mazināt bērna stresa līmeni attiecībā uz skolu?
  • Sūdzības par bērna uzvedību un sadarbības veidošana ar skolu - racionāli soļi;
  • Motivatori un demotivatori bērniem ar sarežģītu uzvedību;
  • Ko var darīt pašlaik - vasarā, lai mācību gads būtu iespējami harmonisks?
  • Kāpēc sodi nepalīdz un ko darīt tā vietā?
  • Attālinātās mācības rudenī - risks vai iespēja?

VEBINĀRA IERAKSTS
Kā trenēt skolā nepieciešamās sociālās prasmes?
CENA? 10 EUR  Pirkt

Skola – tas nav stāsts tikai par lasītprasmi, matemātiku utt. Tas ir arī stāsts par spēju nosēdēt skolā, spēju sekot līdzi pedagogam, spēju ignorēt kaitinošu uzvedību, spēju sadarboties, lūgt palīdzību, palīdzēt, spēju atpazīt vardarbību un neiesaistīties konfliktos utt. Kādas prasmes nepieciešamas, lai bērns skolā justos labi un kā tās trenēt mājās jau vasaras laikā?

  • Kādas prasmes nepieciešamas skolā un kā tās trenēt mājās vasarā?
  • Kāpēc sociālās prasmes ir svarīgākas par lasītprasmi un rakstītprasmi?
  • Prasme atpazīt sociālās situācijas, problēmu risināšanas prasmes, spēja pamanīt citu cilvēku jūtas un intereses, draudzēšanās prasmes un utt. Kā palīdzēt tās apgūt viegli un vienkārši?
  • Prasmes veidot attiecības ar vienaudžiem (arī ar kaitinošiem);
  • Sadarbības prasmes;
  • Impulsivitāte, koncentrēšanās grūtības un citi izaicinājumi. Kā trenēt pacietību?
VEBINĀRA IERAKSTS
Kā palīdzēt sadarboties bērniem, kuri nesadarbojas? 

CENA? 10 EUR  Pirkt

Ar jauno kompetenču pieeju spēja sadarboties kļūs svarīgāka kā nekad. Un tas, kas vienam padodas intuitīvi citam ir jāmāca matemātiski - soli pa solim.

  • Būtiskākās prasmes kvalitatīvam grupu darbam;
  • Viņi visi ir lēni un dumji! - "gudrs bērns" automātiski nenozīmē "laimīgs bērns". Kāpēc gudri bērni mēdz būt vientuļi skolā?
  • Mazas un lielas lietas, kā bērns var zaudēt draugus pirms draudzības sākuma;
  • Nespiedies man virsū! Runā klusāk! - kā sensorās grūtības var traucēt konstruktīvai sadarbībai;
  • Kā palīdzēt kautrīgiem un ļoti kautrīgiem bērniem?
  • Kā palīdzēt neelastīgiem bērniem?
  • Kā palīdzēt bērniem ar negatīviem domāšanas modeļiem un izteiktu melnbalto domāšanu?
VEBINĀRS
Dusmu un agresijas mehānismi skolā

Nav, patiešām nav tādi bērni, kuri no rīta pamostas un domā, kā kādam sabojāt dienu. katrai uzvedībai ir sava funkcija un savs mērķis. 

Ir bērni, kuriem ir uzvedības izaicinājumi mājās, un vecāki ir pārsteigti, cik labi bērns uzvedas izglītības iestādē. bet mēdz būt arī otrādāk - mājās viss ir kārtībā, bet no bērnudārza vai skolas nāk bezgalīgi garas sūdzības par uzvedību. 

Plānotais saturs:

  • Agresīva uzvedība kā funkcija. Kādi ir uzvedības mērķi?
  • Ko darīt, ja agresijas lēkmes jau ir paredzamas?
  • Vides ietekme uz uzvedību - kāpēc vienā vidē bērns ir konstruktīvs, bet otrā lietas iet pa gaisu?
  • Liela klase un bērns ar uzvedības problēmām tajā? Pieredzes stāsti ar laimīgām beigām Latvijā.
  • Bērni nesāk uzvesties izaicinoši pirmajā dienā, jeb kā tiek pārbaudītas pedagogu robežas. Izaicinoša uzvedība kā klases kultūras sastāvdaļa. Kā vispār mēs nonākam tik tālu?
  • Kā pieaugušie pat tieši un netieši veicina agresiju izglītības iestādē?
  • Sarežģīta uzvedība kļuvusi par ikdienu? Ko darīt, kā palīdzēt sev un bērnam?
  • Agresīvs bērns izglītības iestādē, bet tas nav mans bērns. Kā pasargāt savu bērnu? Kā bērnam pasargāt sevi? 
VEBINĀRS 
"Kā mācīt bērnam laika izjūtu?"

Ir bērni (un arī pieaugušie), kuri visu atliek uz pēdējo brīdi, kuri kavē, kuri uztraucas, kad nepaspēs jau tad, kad laiks vēl kā jūra. Ir bērni, kuri aizspēlējas, aizrunājas, aizdomājas, un tāpēc nokavē, pazaudē, aizmirst. 
Ir bērni, kuri ir tik ļoti nepacietīgi un trauksmaini par nākotni, ka tas paralizē viņu spēju spert pat mazus soļus, un gluži otrādāk – ir bērni kuri vispār nevēlas skatīties nākotnē. 
Kā mācīt bērnam laiku, laika izjūtu, organizēt sevi un savus darbiņus, patstāvību, īstermiņa un ilgtermiņa plānošanu? Būs daudz un dažādas aktivitāšu idejas un, protams, arī teorija par laiku 😊

Programma tiek īstenota sadarbībā ar mācību centru Atbalsts. Programmas numurs: RIMC-20-135

VEBINĀRS PEDAGOGIEM
"Vardarbība pret pedagogu klasē"

Apskatīsim šādas tēmas:
  • Klases dinamiku vienmēr vada viena persona. Ja tas nav pedagogs, kas tas ir?
  • Kā veidojas klases, kurās pedagogiem ir pat bail strādāt?
  • Sarežģītas personības, sarežģītas grupas, sarežģīta klase. Kas kopīgs un atšķirīgs katrā gadījumā?
  • Īstermiņā un ilgtermiņā. Kas notiek ar bērniem, kas notiek ar pieaugušajiem toksiskā vidē?
  • Kā veidot pozitīvas attiecības ar bērniem un jauniešiem pat bezcerīgās situācijās?
  • Kā soli pa solim atjaunot klases klimatu, jau sākot no rītdienas?
  • un, protams, jums ir iespējas uzdot savus jautājumus

Programma tiek īstenota sadarbībā ar mācību centru Atbalsts. Programmas numurs: RIMC-20-132.

VEBINĀRS 
“Kā mācīt bērniem nomierināšanās prasmes"

Pasaule ir trauksmaina vieta, un ir bērni, jaunieši un pieaugušiem, kam ir ļoti grūti tikt galā ar stresu. tas izpaužas ne tikai uzvedībā, bet tas ar atstāt nopietnu iespaidu uz dzīves kvalitāti - mācībām, attiecībām un pat veselību.

  • Kāpēc bērni raud par katru sīkumu un ko ar to darīt?
  • Es neesmu pirmais! man nekas nesanāk! Kāpēc bērni krīt histērijā pēc katra zaudējuma un kā palīdzēt?
  • Kāpēc bērni tik saasināti reaģē uz pārmaiņām un kā sagatavot bērnus pārmaiņām dažādos vecumposmos ?
  • Kā modelēt iespējamās situācijas, lai mazinātu trauksmi?
  • Spēles un rotaļas, kas palīdzēs apgūt dažādas nomierināšanās tehnikas
  • Elpošanas vingrinājumi dažādiem vecumiem un dažādiem raksturiem
  • Domāšanas stratēģijas
  • Kā mācīt bērnam nomierināties pašam. 

Programma tiek īstenota sadarbībā ar mācību centru Atbalsts. Programmas numurs: RIMC-20-160.

VEBINĀRS 
"Kā palīdzēt bērnam, kuram visi dara pāri?"

Tā ir šausmīga sajūta – saprast, ka bērns ir kļuvis par mobinga upuri pirmsskolā, skolā, jā, pat mājās, un pat īsa vardarbības epizode var atstāt uz bērnu postošu ietekmi, nemaz nerunājot par vardarbību, kas īstenota ilgākā laika posmā.
Protams, vardarbības gadījumā ir jāstrādā arī ar vidi, kas pieļauj mobingu (par to – citā vebinārā), bet šī semināra mērķis būs iedot idejas, kādi instrumenti varētu palīdzēt bērnam kamēr sakārtojas vide, kamēr bērns gaida profesionālu atbalstu. Vebinārā izskatīsim būtiskākos iemeslus, kāpēc bērni kļūst par vardarbības upuriem, kā runāt ar bērnu, kā mācīt prasmes.

Programma tiek īstenota sadarbībā ar mācību centru Atbalsts. Programmas numurs: RIMC-20-139.

VEBINĀRS 
“Kā mācīt bērniem impulsu kontroles prasmes"

Impulsīviem bērniem ir ļoti sarežģīta dzīve, jo, neskatoties uz viņu intelektu, viņiem ir grūti koncentrēties mācībām, veidot veselīgas attiecības, viņi nogurst pat paši no sevis. Agresivitātes lēkmes var apdraudēt ne tikai priekšmetus, bet arī viņu pašu un apkārtējo veselību.

Tieši par impulsu kontroles grūtībām mēs saņemam visvairāk jautājumus, tāpēc vebinārā apskatīsim.

  • Kā rodas agresīva uzvedība. Agresīvas uzvedības mehānismi.
  • kas ir konfliktogēni, jeb kāpēc bērns uz noteiktiem kairinājumiem reaģē tik asi
  • kad impulsivitāte un agresija jau veidojas kā ieradums
  • ja bērnam viegli uzsākt konfliktus, bet grūti no tiem tikt ārā (līdz pat fiziskas vardarbības līmenim)
  • kā palīdzēt impulsīviem bērniem - praktiskas stratēģijas dažādiem vecumiem
  • Kā palīdzēt sev, kad jau paši paliekam impulsīvi...
  • Kā palīdzēt sev, kad jau paši paliekam impulsīvi...

Programma tiek īstenota sadarbībā ar mācību centru Atbalsts. Programmas numurs: RIMC-20-137.

VEBINĀRS
“Brāļi un māsas. Mīlestība un naids. Draudzīgas izdzīvošanas idejas"

Brāļu un māsu strīdēšanās tēma paceļas katrā uzvediba.lv seminārā, un ir pienācis laiks apkopot idejas, kas palīdzētu vecākiem veidot mierīgākas dienas, vakarus un brīvdienas.
Apskatīsim tēmas:

  • Biežākie brāļu un māsu strīdēšanās iemesli
  • Strīdu anatomija. Kāpēc katru vakaru, katru rītu un visu laiku ir strīdi par vienu un to pašu?
  • Kāpēc kādam bērnam ir svarīgi būt pārākam pār citiem bērniem, un ko ar to darīt?
  • Kā pieaugušie neapzināti (un, atklāti sakot - reizēm arī apzināti) rada vidi strīdiem
  • Draudzīgas idejas draudzīgai sadzīvošanai
  • Draudzīgi noteikumi mierīgākai dzīvei

Programma tiek īstenota sadarbībā ar mācību centru Atbalsts. Programmas numurs: RIMC-20-134.

VEBINĀRS
“Kā mācīt bērniem problēmu risināšanas prasmes"

No tā, kāda ir mūsu reakcija uz problēmām, izaicinājumiem, negaidītiem šķēršļiem, pārmaiņām, ir atkarīga mūsu dzīves kvalitāte. Ikdienā bērni saskaras ar ļoti daudzām problēmām (reizēm gan pieaugušie kļūdaini mēģina viņus pārliecināt, ka tās nemaz nav problēmas).
Problēmu risināšanas prasmes noder visu dzīvi, un šīs prasmes varam mācīties ar bērniem kopā, pilnveidoties kopā un stiprināt viens otru kopā. Seminārā būs daudz praktisku ideju, jo nekas nenostiprina problēmu risināšanas prasmes kā pozitīva modelēšana. Būs daudz jautrības, viegluma un spēlēšanās.
Apskatīsim šādas tēmas:

  • kā kopīgi izrunāt, kas ir problēma?
  • kā novērtēt problēmas lielumu un izvēlēties reakcijas spēku?
  • kā mācīties paredzēt problēmas?
  • kā mācīties attīstīt dažādus risinājumus vienai problēmai un izvērtēt tos?
  • kā pieņemt lēmumu? Kā pilnveidot patstāvību? utt.

Programma tiek īstenota sadarbībā ar mācību centru Atbalsts. Programmas numurs: RIMC-20-133

“Sapulces un publiski pasākumi. Kā organizēt un dezorganizēt tos?”

Par to, kas notiek organizācijā, vislabāk ir iespējams izprast tieši sapulcēs, tāpēc piesakām aizraujošu tēmu - kā dalībnieki apzināti un neapzināti dezorganizē sapulces, publiskus pasākumus un citus notikumus, kur ir auditorija.
Nosaukums provokatīvs, un atklāti runāsim par shēmām pret atsevišķiem cilvēkiem, grupām, pat veselām nodaļām, jo, nesaprotot kolektīva dinamiku, jūs nespēsiet kolektīvu vadīt.
Šis būs jums īpaši interesanti, ja jums mēdz notikt tā, ka esat labi gatavojies prezentācijai, bet viens komentārs pilnīgi izsit jūs no sliedēm, sākas sirdsklauves un pilnīga paralīze

Plānotās tēmas:

  • Kāpēc sapulces vienīgais rezultāts mēdz būt nākamās sapulces datums un laiks?- Psihoģeogrāfija.
  • Kā sapulcēs un publiskos pasākumos sasēžas provokatori, un ko ar to darīt?
  • No pasīvas agresijas līdz atklātam naidam - kā soli pa solim attīstās sapulces klimats?
  • Sapulču dezorganizētāju apzinātie un neapzinātie mērķi.
  • Kolektīva dinamika - kāpēc gaiteņos tik draudzīgie cilvēki pārvēršas monstros sapulcē?
  • Kā "izsist no sliedēm" sapulces vadītāju?

Lai gan runāsim par pieaugušo uzvedību, šis seminārs būs interesants arī pedagogiem, kuri strādā ar vecākajām klasēm, jo parasti destruktīvus uzvedības modeļus bērni sāk apgūt tieši skolas solā :)
Droši iesūtiet arī savus jautājumus.

Programma tiek īstenota sadarbībā ar mācību centru Atbalsts. Programmas numurs: RIMC-20-131.

“Monstrs zem gultas un citi mošķi! Kā palīdzēt mazulim tikt galā ar trauksmi un bailēm"

Monstri zem gultas, mammas pazušana, rotaļlietas atdzīvojas un citas nedienas- mazo bērnu pasaule ir ļoti trauksmaina vieta. Īpaši grūti ir neelastīgiem bērniem - bērniem, kuri raud, kad viņus ved uz bērnudārzu un kad ņem ārā no bērnudārza, kad ir kādas pārmaiņas (kaut mazākās - piemēram, kāds iesēdies viņa krēsliņā), kad ir kādas pārmaiņas dienaskārtībā - cita audzinatāja utt.

Šis būs aizraujošs un praktisks seminārs, kur kopīgi atklāsim veidus, kā pirmsskolas vecuma bērniem:

  • mācīt bērniem kontrolēt emocijas ar dažādu spēļu un rotaļu palīdzību.
  • palīdzēt impulsīviem bērniem izstrādāt drošus rīcības modeļus dusmu situācijās,
  • iedrošināt bērnu sadarboties ar vienaudžiem un audzinātāju,
  • vienoties par noteikumiem,
  • modelēt situācijas piemērotu risinājumu meklēšanai
  • tikt galā ar šķiršanās trauksmi.

“Es ar tevi nedraudzēšos! Kā palīdzēt bērnam, kuru kolektīvs izstumj?“

"Es ar tevi nedraudzēšos!" ir viena no sāpīgākajām frāzēm, ko bērns var dzirdēt bērnudārzā, skolā, ballītē, jo sociālā izolācija - tā ir sociāla nāve. Saprotot to, mēs varam kaut nedaudz iztēloties tās sāpes, kuras pārcieš bērns, kurš tiek izolēts.
"Es ar tevi nedraudzēšos" parasti slēpj daudzus vardarbības mehānismus, jo šī frāze ir tikpat sarežģītā kā teikums no klasesbiedriem "Mēs pieņēmām lēmumu ar tevi draudzēties"
Seminārā apskatīsim tādus jautājumus kā
- kas īsti ir draudzība un kas nav? Kā pašiem vecākiem to atšķirt, kā mācīt bērniem saprast būtiskākās atšķirības
- Kā veidojas izstumšanas mehānismi kolektīvā?
- kā pieaugušie var palīdzēt bērnam un ko noteikti nedarīt?
- kāpēc ar vieniem draudzējas, bet citiem ne? Kā palīdzēt bērnam būt tam, kuru neizstumj?
- kolektīvs ir tik stiprs, cik tā vājākais posms. labas idejas pozitīvam klimatam.

Seminārs “Mazulis kliedz, kož un sper. Kā izdzīvot?"
Spēle "Mācīties, Draudzēties, Spēlēties" darbībā

Kopā ar spēli „MĀCĪTIES, DRAUDZĒTIES, SPĒLĒTIES" palīdzēs bērniem mazināt trauksmi, gatavojoties skolai.

Darbnīcās apskatīsim dažādas aktivitātes un metodes:
  • kā mācīt bērniem kontrolēt emocijas, 
  • kā palīdzēt impulsīviem bērniem izstrādāt drošus rīcības modeļus, kā sadarboties,
  • kā vienoties par noteikumiem,
  • kā modelēt situācijas piemērotu risinājumu meklēšanai.
(Seminārs pieaugušajiem)

EMOCIONĀLĀ VARDARBĪBA DARBA VIDĒ

Diemžēl, emocionālā vardarbība nav tikai bērnu un jauniešu problēma un, pētījumi rāda, ka pieaugušie pret sevi vērstu vardarbību bieži vien neatpazīst vai atpazīst par vēlu. 
Nereti emocionālo vardarbību salīdzina ar apdegumiem un apdegumu pakāpēm - atsevišķi gadījumi var izraisīt diskomfortu vai pat sāpes, no tiem var ātri atkopties, bet smagāku apdegumu gadījumā ir nepieciešama palīdzība, un rētas var saglabāties uz visu mūžu, un attiecības darbā tieši ietekmē dzīves kvalitāti, attiecības ārpus darba un veselību. 

Seminārā apskatīsim šādas tēmas:

  • Kā un kāpēc darba vidē veidojas neveselīga gaisotne?
  • Kā vardarbība darba vidē sākas, attīstās un noslēdzas. Un kā - sākas no jauna. 
  • Vardarbības īstenotāju, upuru un līdzzinātāju profils, katra tipa motivācijas un taktikas.
  • Vardarbības īstenošana individuāli un grupā.
  • Līdzdalībnieki vardarbības īstenošanā.
  • Konfliktu vadības taktikas.
  • Formulas vardarbības atpazīšanai, mazināšanai un pārtraukšanai.
  • Vērtību nostiprināšana ikdienā.
  • Pozitīvas vides veidošana.

Kopā ar spēli „Dusmu kontroles spēle" palīdzēs bērniem mazināt trauksmi, gatavojoties skolai.

Šajā darbnīcā būs mīļi gaidīti gan tie, kuriem ir iegādāta Dusmu kontroles spēle, gan tie, kuri nezina, vai tā palīdzētu un vēlas to izmēģināt
Darbnīcās apskatīsim dažādas aktivitātes un metodes:
  • kā mācīt bērniem kontrolēt emocijas,
  • kā palīdzēt impulsīviem bērniem izstrādāt drošus rīcības modeļus, kā sadarboties,
  • kā vienoties par noteikumiem,
  • kā modelēt situācijas piemērotu risinājumu meklēšanai.
Kā izprast dusmu un agresijas mehānismus pirmsskolā un skolā?

Pedagogiemskolu atbalsta personālam, vecākiem un citiem, kuri ikdienā saskaras un risina uzvedības problēmu jautājumus bērniem ar komunikācijas un uzvedības traucējumiem.

  • Dusmas un agresija pirmsskolā un skolā. Darbs ar bērniem ar uzvedības un komunikācijas problēmām individuāli, grupās un ar visu klasi. 
  •  Kā mācīt bērnam pašam risināt problēmas? Problēmu risināšanas prasmes  kā pamats labai sadarbībai ar pedagogiem un vienaudžiem. 
  • Uzvedības problēmas pirmsskolā un skolā. Cēloņsakarību meklējumos. Sensorā uzvedība. 
Kā vienoties par uzvedības noteikumiem skolā. Vizuālais atbalsts uzvedības problēmu risināšanai

Pedagogiem, skolu psihologiem un citiem par to:

  • kā plakāti palīdz attiecību harmonizēšanai klasēs;
  • kā klases kolektīvā pašiem veidot savus plakātus un citus vizuālā atbalsta materiālus;
  • kā klasei kopīgi vienoties par nozīmīgākajiem uzvedības noteikumiem, un, protams, tos ievērot. Tāpat nedaudz pieskarsimies problēmu risināšanas stratēģijām domstarpību gadījumos starp audzēkņiem, bet tā būs atsevišķa darbnīca.

"PALĪDZĒT PIRMSSKOLAS BĒRNIEM TIKT GALĀ AR TRAUKSMI"

Kā ar spēli „MĀCĪTIES, DRAUDZĒTIES, SPĒLĒTIES" palīdzēt bērniem mazināt trauksmi.

Darbnīcās apskatīsim dažādas aktivitātes un metodes:

  • kā mācīt bērniem kontrolēt emocijas,
  • kā palīdzēt impulsīviem bērniem izstrādāt drošus rīcības modeļus,
  • kā sadarboties,
  • kā vienoties par noteikumiem,
  • kā modelēt situācijas piemērotu risinājumu meklēšanai.

"PĀRMAIŅU VADĪBA BĒRNIEM" 

Par pārmaiņu vadību organizācijām ir sarakstītas neskaitāmas grāmatas, tiek organizēti semināri un konferences, ir pat profesijas. 
Tomēr no pārmaiņām ļoti cieš ne tikai organizācijas, bet arī bērni. Bērniem ir jāpārdzīvo dažādas vides maiņas, noteikumu maiņas, viņi virzās no ģimenes uz bērnudārzu, no bērnudārza uz skolu, no viena skolotāja uz veselu pedagogu kolektīvu. Visas šīs pārmaiņas var bērnu vai nu stiprināt vai gluži otrādāk - padarīt nedrošu, trauksmainu un nepārliecinātu par sevi.

Tāpēc seminārā aplūkosim šādas tēmas: 

  • Pārmaiņu iespējas un draudi ikdienā ģimenē un izglītības iestādē 
  • Kā sagatavot bērnus pārmaiņām dažādos vecumposmos 
  • Kā modelēt iespējamās situācijas, lai mazinātu bērnam trauksmi 
  • kā gatavot un gatavoties mazām un lielām pārmaiņām 
  • kā palīdzēt mazināt trauksmi pārmaiņu posmos 
  • kā izglītības iestāde var palīdzēt ģimenei un kā ģimene - izglītības iestādei 
"VIENS PATS INTERNETĀ"

Vasarā daudzi bērni paliks vieni mājās. Un daudzi no viņiem - vieni paši internetā. Internets var piedāvāt daudzas aizraujošas aktivitātes, bet tam ir arī savas ēnas puses. Viena no tām ir kibervardarbība. Ja vardarbība fiziskajā dzīvē norit izolētā vidē, tad  varmākas internetā cenšas rīkoties tā, lai kompromitējošais saturs sasniegtu iespējami plašu auditoriju. Un tas bērnam var radīt šausminošu sajūtu, ka var viņu zina visi. Tas var novest pie izolēsanās, neiešanas uz skolu, interešu pulciņiem, pat pie domām par pašnāvību. 

Seminārā apskatīsm šādas tēmas: 

  • Kā palīdzēt bērnam atšķirt, kas ir un kas nav kibervardarbība un draugi ir patiešām draugi 
  • rīcības plāna izveide - kā risināt problēmas, lai nerastos jaunas problēmas 
  • kibervardabības gadījumos saturs nereti ir tik sāpīgs, ka bērni instinktivi tos izdzēš, tomēr, ja bērns māk darboties ar internetu, viņam jāmāk saglabāt pierādījumi. 
  • kad ir vērts par to pasmieties, kad - ignorēt, kad jāziņo pieaugušajiem un policijai 
  • kā bloķēt varmākas, kā padarīt saturu neredzamu citiem 
  • kā palīdzēt nepadoties, kā palīdzēt saglabāt veselīgu pašpziņu 
Semināru vadīsim ar spēles "Nosargāt internetā" palīdzību
VARDARBĪBAS RISKI NOMETNĒS
Nav noslēpums, ka tieši dienas nometnes ir viens no sarežģītākajiem formātiem. Fiziskas un emocionālas vardarbības gadījumi nav retums. 
Seminārā runāsim, kā izveidot pozitīvu gaisotni starp bērniem, 
  • kā organizēt "ledus laušanas" aktivitātes pirmajā satikšanās dienā;
  • kā sniegt pozitīvu atgriezenisko saiti, 
  • kā pamanīt, nepieļaut vardarbību, 
  • kā veicināt pozitīvu konkurenci un sadarbību. 
  • Apskatīsim dažādas pieejas un praktiskus paņēmienus. Tostarp apskatīsim, kā ar spēles "Pasaki sev. Pasaki citiem" palīdzību mazināt vardarbību jaunāko un it īpaši vecāko klašu audzēkņu vidū, konfliktos un krīzēs starp kolēģiem, ģimenē un pat dzimtā.
  • Aicinām uz semināru līdzi ņemt groziņus ar cienastiņu omulības veidošanai. 
  • Vietu skaits ir ierobežots, un aicinām ne vairāk kā divus pārstāvjus no izglītības iestādes.

NO KRĪŽU KOMUNIKĀCIJAS UN KOMUNIKĀCIJAS KRĪZĒM LĪDZ VEIKSMĪGAI SADARBĪBAI AR SAREŽĢĪTIEM PIEAUGUŠAJIEM. KĀ VEIDOT UN PASARGĀT IZGLĪTĪBAS IESTĀDES REPUTĀCIJU?

Seminārs skolu līderiem: 

  • Ko noteikti ir vērts zināt par konfliktiem un to veidiem? Uzvedības taktikas konfliktsituācijā. 
  • Krīzes cikls, tā posmi – no nemanāma incidenta līdz trešo pušu iesaistīšanai un reputācijas zudumam;
  • Tikšanās pamatprincipi, risinot situācijas ar augstu emocionālo fonu.
  • Baumas, paaugstināts emocionālais fons un citi krīzes blakusefekti kolektīvā.

DUSMU UN AGRESIJAS VEIDOŠANĀS MEHĀNISMI PIRMSSKOLĀ UN SKOLĀ. KĀ SPĒLES VARĒTU PALĪDZĒT?

Šajā seminārā būs gan teorija, gan izspēlēsim dažādas situācijas, kas palīdzētu gan visai klasei, gan konfliktējošām grupām, gan individuāli konkrētam bērnam.

Apskatīsim tēmas:

  • Agresīvas uzvedības veidošanās mehānismi bērniem un jauniešiem ar saskarsmes un uzvedības problēmām
  • Sodi kā jaunu uzvedības problēmu izraisītājs, ko darīt tā vietā?
  • Efektīvas un neefektīvas uzvedības problēmu risināšanas stratēģijas
  • Praktiskas sociālo prasmju trenēšanas metodes mājās un skolā

KĀ PALĪDZĒT BĒRNIEM MAZINĀT TRAUKSMI, IZMANTOJOT SPĒĻU UN ROTAĻU ELEMENTUS?

Bailes no tumsas? Trauksme, ka vecāki neatnāks pakaļ uz bērnudārzu? Bailes zaudēt spēlē vai bail no neizdošanās? 
Tas ir tik lieliski, ja mēs zinām, kāpēc bērnam ir trauksme, taču bieži mēs redzam tikai sekas. Jā, reizēm tā ir arī kliegšana, sišana, mantu plēšana, noslēgšanās utt. 
Pieskarsimies trauksmes veidošanās mehānismiem pirmsskolas un sākumskolas vecuma bērniem, attiecībās ar vienaudžiem un pieaugušajiem, kā arī praktiski apskatīsim spēles un rotaļas, kas veido bērnā drošības sajūtu, paaugstina sociālās iemaņas, komunikācijas un saskarsmes prasmes un, protams, paškontroli.


0
Galerija
Biežākie jautājumi
Noteikumi

© OUT LOUD SIA 2020 Visas tiesības rezervētas

 .